fredag 20 februari 2009

Shoppinglista

Sitter och funderar på shoppinglista inför årets besök på Eurohorse. Naturligtvis är vi just precis så panka som man kan bli, så det ser dystert ut med shoppingen. Har ju mitt "sadelkonto" att norpa av men vill ju helst att det ska bli en sadel så småningom. Letar febrilt annonser på begagnade Wintec Isabell. Fick tips om en för någon vecka sedan men missade den eftersom jag inte fått ihop tillräckligt med pengar på kontot, typiskt!

Måste köpa:
Säkerhetsstigbyglar
Benskydd till bakben (hoppmodell så vi kan vara med på löshoppningen nästa vecka)

Önskar jag hittar i fyndlåda någonstans:
Remontnosgrimma eller pullarnosgrimma
Fårskinnspadd för max 350 kr

Får absolut inte köpa:
Fler schabrak eller fleecetäcken, det spelar ingen roll hur billiga eller fina de är, jag har så det räcker (men är lite orolig att jag totalt glömmer det när jag väl står där med ett superfynd)

Här kommer ett litet filmklipp från förra fredagen på en stollig tokpålle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar